Monday, May 25, 2015

18w6days

Dear Baby,

May 25, 2015

I forgot to blog when we found out if you were a boy or a girl.  On April 23rd they confirmed you're a BOY!  Your Papa and I decided on Oliver as your first name.

I've been craving watermelon often and Pizza Hut bread sticks.  Nothing much else.  During my first trimester I was all about the tea and lemonade.  This week I've been so hungry all the time.

We've been buying clothes and have a crib for you.  Happy I have all the summer yard sales to find all your baby stuff.  Baby accessories are expensive!  We need to paint your room and set up your nursery but the weekends have been busy outside planting flowers or mowing all the lawn and prairie grass on our land.  You're going to sleep in our room anyhow.  Right next to Mama in your bassinet.

Your Great Grandpa Joe died May 19th, exactly a year after your Grandma Marilyn passed away.  I'm sorry you won't get to meet another family member.

We are still so excited and can't believe you're in me!  Olivia (your cousin) always asks if I have a baby in me.  She wants to name you all sorts of funny names.

My clothes are getting too tight.  I bought bigger clothes a month ago but all summer stuff.  Weather has been strange this May.  We even had a blizzard on Mother's Day!  I need warmer days so I can put my new clothes to use instead of wearing the same few things that still fit. 

We have your 20 week scans next week.  We're excited to see you again.  We use the doppler at home to listen to your heart beat.  Lately you just want swim around and kick me when we try to hear you.  Ornery like your Mama I suppose. ;-) If  I figure out how to upload sound files I will put up the recording we have of your heart.  ♥♥♥

Love,  Mama and Papa

1 comment:

Xương Rồng said...

Tàn nhang có thể xảy ra một cách tự nhiên hoặc ra đời là bởi kết quả của việc phơi nắng. Tàn nhang không có hại cho da nhưng có thể ảnh hưởng đến cái đẹp bên ngoài, thông thường mọi người sẽ mong muốn loại bỏ tàn nhang để làm da mặt trở nên đẹp hơn. thăm rò một số cách trị tàn nhang từ thiên nhiên và một vài kỹ thuật khác để giúp sáng, chữa tàn nhang, loại bỏ và chiến thuật phòng để thoát khỏi tàn nhang.
- Nhận trị liệu laser. Laser tỷ lệ được sử dụng để ghi những mạch máu ngay phía dưới tàn nhang, làm giảm sự ra đời của họ hoặc loại bỏ chúng tận gốc. một vài thủ tục được không biết là có bất kỳ nguy hại lâu dài, nhưng nó khả năng đi đến tạm thời bầm tím, đỏ và sưng. liệu pháp trị liệu Laser thông thường được dùng trong 3 hoặc để 10-15 phút buổi.

Da được trước điều trị bằng thuốc xịt lạnh để đảm bảo sức nóng của laser không gây đau đớn cho bệnh nhân. bây giờ chi phí điều trị tàn nhang không quá tốn suy giảm mà lại đem lại tốt nhiều cho chị em.
- Bổ sung vitamin C. Chất này giúp giúp sáng tàn nhang, vì vậy hãy chắc chắn rằng bạn đang nhận được khá cao của nó trong chế độ ăn uống hằng ngày của bạn. Trái cây có múi, kiwi, rau bina, rau lá xanh khác là tất cả một số nguồn tuyệt vời của vitamin C.
Bắt đầu tiên một ngày với một burst của vitamin C với một loại trái cây và rau tố. Thêm một kiwi, một quả xuân đào, và một chén rau bina liệu đến máy xay sinh tố của bạn. Nhuyễn những sản phẩm sữa hạnh nhân hoặc một cơ sở lành mạnh.
Vitamin C bổ sung được biết đến là áp dụng khác mà bạn khả năng tìm để chắc chắn rằng bạn đang nhận được đủ. Hãy vitamin C nguyên chất cũng có thể một hỗn hợp đa vitamin có chứa nó.